Sunday 10 April 2011

Sebelum kulit,aku Kupaskan,terlebih dahulu knal kan ini lah KHAIRIESA_NIesa

wasehh..akhirnya..tercipta la sebuah blog yg x berapa ini..aku ingt susah rupnya..Kacang jea..hahakk..sbgai pembukaan blog ni,apa kta kita dalami lagi..spakah Khairiesa niesa ni??hehe..mestila manusia un,hahakk..ok2..be serius..ermm..akula Khairiesa niesa..nama aku Nur khairunniesa tpi ntah knapa aku famous dgan nma ni harh...tpi bwu2 ni aku bertambah famous dgan nama magnesium magNiesa,besala orng hantu kan CHEMISTRY..hahak..ya2,aku minat gila chemistry,ala bkal jdi doctor un..alamak!!berangan suda..harh,meh nakcita about berangan..kawan2 aku kta aku kuat berangan,yekea..agaklah..syok pa..sbb berangan la aku dpt cita2 yg best..hehekk..bkan berangan yg x logik la..:D..ermm..orng kta skali pandang sombong,tpi sbnarnya dak pown..bila da knal tau la spa miss NIESA ni..hehe..aku pemalu orngya n x suka mgedik..sbb 2 la..bila aku nmpak orng,aku wat x tau jea kcuali org 2 tgur n seyum kt aqu la..hehe..erm,asyik cita tntg aku jea ni pea cita..apa kta aku cita tntg bestie aqu..lgi gempaq..hahakk..aku n the geng da tubuh un 1 kumpulan mula namanya SNA..single not available,ada 5 org jea..but x lama kami tukar nama kpada TIARA..besala mana ada orng lerh kekal single un??haha..sbnar tiara ni sumpama adik beradik aku..sehati sejiwa,sling syg menyanygi..seriously aku LOVE tiara..di saat ku kesedihan,kesepian..hanya engkau yg dtang..mminjam kan bahu,meminjam kan tliga..mendengar segala luahan..menghiburkan diriku tatkala kesedihan menjelang..segala sukar dan duka kita tempuhi bersama segala kepahitan kmi telan bersama,,segala kegembiraan kami berkongsi bersama..yg dtg di saat ku sdiyh bkan boyfwend ttpi bestfwend yg bernama tiara...tiara indah khabar,indah rupa..persahabatan ini sukar dijelaskan walaupon,lebih mahal dari mutiara yg dijual..hilangnya tiara..hilangla segala2nya..ayat yg aku sntiasa ingat,human is not perfect but tiara is perfect 4 us...i <3 tiara...semoga berjaya dalam idup TIARA..tpi...aku tetap x lupa wat kawan aku fatin dalilla n syafiqah yg selalu wat aqu hepy tersenyum n gila2,diorang ni un still yg tercun wat aqu..ini la serba sdikit yg dpt aku post buat ari ni n the 1st one..

No comments:

Post a Comment