Thursday 14 April 2011

kekel!ruan!!

syukurnya andai kau thu betapa tersiksanya aqu disni...hidupp pnuh kekeliruan..samaada ingin trus un atau berhnti sekerat jalan..aqu ingin mncri kpercayaan,kepastian ttpi tdak thu bgaimana..apa yg ku pkirkan aty ku slalu bilang ia tdak benar..ingin berdmping dngan mu kaki ku mnjdi kayu,lidah mula terkelu,ayat mula tunggang langgang..aqu mnnanti di cni..pnuh kecurigaan..1 per 1 persoalanan dtng menggolek..datang tnpa isinya..saat mncari isinya,tidak terkeluar walau sdikit..aqu serba salah,aqu mula hlang kyakinan diri terhdapmu..aqu da tdak mampu mgata apa2 disaat kau memulakan bicara yg ibarat permata/gula2 yg terkluar dri mlutmu,aqu bgai dgar tliga kanan kluar tlga kiri..bukan tdak percya trhadap kamu,tpi aty aqu sudah keras..aqu takut aty aku ni sprti dinding bla perlu paku sedalam2nya,bila tdak peru tanggalkan blik shngga mnggalkan lubang(terluka)..aqu hnya anggp dri mu i2 insa biasa,tidak lbih,tdak kurang..trima jka datang,trima jika kau pergi..aqu ingin bersendrian brsma orng2 tertentu..tiada kta2 indah lgi untuk kamu..smuanya skdar keluar dri mulutbkan dri aty dan naluri..aku sdar siapa aku..tdak prlu kau bhongi drimu itu..aku sudah lali dgan sgala2nya..aqu hnya keliru apakah status ngkao ngan aku,apa yg tlah ngkao anngp dlm drimu itu harh??pergi la jauh2 jika tdak ada apa2 lagi mr Ram..jgan siksa dri aku disini..ya,allah..kalo dia bkan untuk aq,jauhkanla bayangan nya dri aqu..seandainya dia la untuk aq..1kanla aty kami..

No comments:

Post a Comment